Bling bling party-proof

Na het huis vol pluis, een huis vol glitter.
😱😱😱

Pailletten naaien. Het is wat. 
Ik ben daar geen fan van, maar had nog een stuk over en ben bezig aan "de grote verwerk je voorraadactie". Vorige keer martelde ik mijn overlock met deze stof. Deze keer naaide ik met de naaimachine en dat lukte veel beter!
Ik knipte een Emmatrui uit mijn laatste stuk pailletten.
Dat rekt voor geen meter, dus ik maakte de halsopening een beetje groter en werkte die af met rekbare biais.


De boorden onderaan en aan de mouwen kregen een boordstofband met strepen.
Ik heb geen voering in deze trui, dus de meisjes dragen die met een longsleeve er onder.





En verder ben ik helemaal zot om op de donkerste dag van het jaar te proberen een foto-shoot te houden. Kijk maar door de onscherpe beelden en zie het hartje dat jullie richting uitkomt.
💙





Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!