tromgeroffel, taratata, STOF 3, the golden one.



Het is zover, ons harde werk staat op papier,
voorzien van mooie foto's en een glimmend gouden kaft.

Een boek, dat rolt dus ook gewoon van de band, hé.
Heerlijk om te zien, de geboorte 😄




Boeken schrijven, ik doe dat zo graag. Ik sluit me op in mijn wereld,
droom over patroonlijnen en werkwijzen, leef op adrenaline.
Deze keer deed ik dat niet alleen, maar nam Annick mee in mijn cocon.
Heerlijk samenwerken was dat.
We namen af en toe tijd om te ontspannen, maar gek genoeg konden we het niet loslaten en betrapten we onszelf erop dat elk gesprek uitdraaide op hetzelfde onderwerp:
Stof 3

We willen het heel graag uitschreeuwen, met jullie delen,
we hebben hard gewerkt en glunderen nu we het resultaat kunnen vasthouden.
Nieuwe boeken ruiken zo lekker 
😃

Wil je met ons meevieren?
Zondag 15 oktober geven we een groot feest waar we al onze familie, vrienden en fans uitnodigen.
We vieren met taart en drankjes en we nodigen ook twee stoffenwinkels uit die ons heel veel geholpen hebben om dit boek te realiseren. Stoffen Van Leuven en Madeline Stoffenmadam brengen een kraam mee met de mooiste stoffen.
Je kan bij ons het boek kopen voor €24,95 en laten signeren door ons!
We hebben al een paar signeerzinnetjes geoefend 😆
Mijn grootste angst is dat ik niet op jullie namen zal kunnen komen! 😱

Wil je er graag bij zijn?
Dat kan! Je kan doorlopend op bezoek komen tussen 13 uur en 19 uur.
Laat het ons even weten via gelijk welke weg, dan voorzien we voldoende drank en taart.

Wattenfabriek
Solleveld 35
9550 Herzele




Kan je er niet bij zijn? Geen nood!
Vanaf volgende week ligt het boek in de boekhandels en meerdere stoffenwinkels.
Maar we gaan ook op tournee.
Daar hoor je later meer over!
Net als over de inhoud van het boek.

Reacties

  1. Ik kreeg een weekendje Parijs cadeau en laat het feestje dus aan mij voorbij gaan, maar ik wil wél vieren (later eens ;) ) én een exemplaar met een krabbel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik hoop dat de SVDHZ3 karavaan ook in het Leuvense passeert... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! En graag tot zondag! P.S.: Mijn naam is Miek (van vanmiek 😂)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie gouden boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met wat geluk krijg ik mijn man zover om langs te komen zondag. Met de fiets. Kwestie van de stoffenkoop te beperken. Al hebben we allebei wel fietszakken natuurlijk. Verdorie, da's nu wel jammer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en mijn naam kan je in principe niet kennen (1 van de vele gezichtloze fans) dus geen stress ;)

      Verwijderen
    2. Wij zullen er waarschijnlijk niet meer raken sorry! Nog volop in de tuin aan het werken. Maar ik koop zeker een exemplaar van jullie gouden editie!

      Verwijderen
  6. zondag lukt me echt niet om langs te komen, ik beloofde een dagje fietsen en het ligt net iets te ver, had het nu bij annick geweest in bornem ;-) maar geen nood, ik hoorde dat er ook patronen voor dames in staan dus het boek komt hier sowieso op de plank (of mezelf kennende eerst een tijdje op het salontafeltje om in te bladeren en inspiratie op te doen) ik veronderstel dat madeline één van de winkels is waar het te krijgen zal zijn? dan eis ik daar mijn exemplaar al op :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom af! Het zal wel aan de late kant zijn, want de familie heeft een wandelingske gepland, maar ik ga speciaal doorstappen om toch nog af te kunnen komen. Herzele is not that far! Hou een boekje voor mij aan de kant he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh ik hoop dat de SVDHZ3 karavaan ook in het Leuvense passeert... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals een dikke proficiat, Griet! Je kan misschien al stickers voorzien voor de mensen die intekenen, zodat je die al bij naam kan aanspreken? :) Ik denk niet dat ik er ga geraken zondag, maar het boek wil ik zeker en vast in mijn collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Ik zal er ook bij zijn met mijn naaimaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met jullie boek! Helaas buikgriep & een beetje te ver, maar ik schaf me zeker een exemplaar aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. joepieeeee! Ik ben keibenieuwd, en heb 'm vandaag meteen besteld, zodat die in november mee met m'n vriendinnen naar Amerika kan komen ;-) Ik popel al om de inhoud te zien! Dikke proficiat alvast voor jullie beiden met dit nieuwe boekenkindje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met jullie nieuwe boek!! Ik kijk er nu al heel erg naar uit en hoop het te kunnen kopen dit weekend in Nieuwpoort, op naaiweekend :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Griet! Ik kocht het boek (bij Framalo Houthulst) en het is fantastisch. De naaimachine staat hier al een drietal maanden stil maar na het zien van het boek is de goesting helemaal terug. Het eerste op de planning is de 'Trui met grafische lijnen', en dit in drievoud, jawel ;) Groetjes, Amélie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo,
    ik ben op zoek naar jullie eerste boek - ben nog maar recent begonnen met naaien en wil dus bij het begin beginnen :-). Jammer genoeg voor mij is Stof voor durf-het-zelvers 1 overal uitverkocht. Weten jullie misschien waar het nog verkocht wordt? bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag er nog één in veritas Brugge, Mechelen en Boortmeerbeek!

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!