Vakantie bucketlist met aangepaste kledij

Dat Emma'tje, die begint elke grote zomervakantie met lijstjes maken.
De bucketlist van deze zomer bevat een tripje naar Parijs.
Door de ellende van een schrijvende moeder, kwam het nog zover niet.
We zagen wel wat stoffenwinkels aan de binnenkant.
😳 
Ik moet zeggen dat dat eens plezant is, tussen het bedenken van nieuwe patronen, een bestaand patroon knippen en maken.
Deze pippa is wat Emma nodig had. Het kind groeide uit haar kleerkast.





Omdat ik de pippa in katoen maakte heb ik wat rimpeltjes opzij.
Als je ze mooi verdeelt, dan staat dat nog wel leuk.




Ons werk is klaar. Het materiaal voor het boek is afgegeven, tijd om aan de bucketlist te werken!
Vakantie!!!

Bij elke aankoop van de stof krijg je een bedeltje mee. 
Wij hingen het onze meteen aan een ketting.



Reacties

  1. Parijs is altijd een goed idee ! We gaan volgende week inspiratie opdoen bij de tentoonstelling van Dior !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie! Een boek maken lijkt me veel werk, maar ik ben wel benieuwd naar het resultaat. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boodschap voor Emma: zeg eens tegen je moeder dat je uit goede bron weet dat er veel stoffenwinkels zijn in Parijs? Oa vlak onder de sacré coeur ... En volgens mij hebben ze daar stofjes die ze hier niet hebben en die ze echt nodig heeft voor haar boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al zo benieuwd naar jullie boek zeg! Dat wordt vast weer een 'must have'!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof.
    Handig zo'n dochter. ... kan ik ze lenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh Griet, wat wordt die Emma groot, wat een lange benen onder die prachtige pippa, een fotomodel in wording. Jij als modeontwerper en Emma als fotomodel, jullie worden een unieke combinatie in Parijs! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie short, perfect voor een citytrip naar Parijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig is er nog een maand! En je kan die short altijd in je valies stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En Gust en dat Ernestje kregen er ondertussen een zusje, Odile, bij...
    Proficiat tante, nonkel en nichtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supermooi short, hier is de 5 pippa's van vorig jaar ondertussen te klein (het was de grootste maat ... we moesten dus op zoek naar een ander patroon). We kijken in elk geval al uit naar jullie boek.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!