Rok wil op reis, het liefst naar Parijs





Bij het snuisteren in de stoffen hier vond ik een oude schat.
Een stof waar ik met opzet heel veel van kocht.
Hier werd ze een jasvoering, hier een jurkje.
Emma droeg dat jurkje op een bijzonder moment in haar leven. 
Ik krijg het nog steeds warm bij het zien van deze print.






Inmiddels groeide Emma vele centimeters. 
En nog steeds had ik genoeg stof voor een rok.
Een rimpelrok met elastiek…


… en voering. Tegen het opwaaien en zo.


En waarom nu deze blog-titel?
We vonden in de kast een koffertje dat perfect past bij de kleuren van de rok
en dromen nu van nieuwe mooie herinneringen met dit rokje.





Reacties

  1. Super mooie print! Zou hij nog ergens te koop zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jurkje kan ik me nog perfect voor de geest halen. Het is jarenlang mijn favoriete EmmaenMona-stuk geweest, tot het door de lichtblauwe jas met roze paspel van zijn troon gestoten werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk printje...toch leuk hoe een stofje of een te klein jurkje herinneringen terug naar boven brengt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Leuk ook om oude foto's van Emma en Mona te zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh! ik herinner me die jurk nog op de blog :) Dat was eer van de eerste momenten dat we elkaar kenden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, leuke combinatie. Dat rokje is zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een stofje om het warm van te krijgen! Heel mooie rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! 😍

    Hoe heb je dit gedaan met de voering? Elastiek tussen de stof en de voering?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!