Oh Baby, het donske

Laten we eerlijk zijn, hoe graag we onze kroost ook zien, 
het mooiste moment van de dag is als ze slapend in hun bedjes liggen.
Stijlvol slapen, daar ben ik zwaar fan van.



De kaart van Oliver past perfect bij de stof die ik bestelde bij Land of Oh.

Ik combineerde de driehoekjes met witte Ikea-stof.
Aangezien ik bij de mama van Oliver veel zelfgemaakte mooie kleertjes zie passeren, 
begon ik daar niet aan en zocht ik naar een praktisch en mooi alternatief.
Ik maakte een donsovertrekje.







De flappen zitten aan beide kanten, dus kan het dekbed met de driehoekjes of de beer zichtbaar opgelegd worden.



De beer werd uitgesneden met de silhouette cameo.


Op naar zalig lange nachten.


Reacties

  1. Superi Ik ga ook steeds op zoek naar passende stofjes bij geboortekaartjes! Bij jou is het zeker en vast geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig! Ik twijfelde lang over kleertjes-of-niet, en ging toen toch voor het ZoGeknipt-jasje, op het laatste nippertje niet in deze driehoekjes. Aan mijn blogtempo staat het online tegen dat Oliver erin past ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combi ... het deken en het geboortjekaartje. Leuk gedaan!
    Ook ik mag graag het geboortekaartje als inspiratiebron nemen voor een zelfgemaakt cadeautje. En het valt altijd goed in de smaak bij de kersverse ouders. Meer hebben we niet te wensen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Past mooi bij het kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als hij nu niet goed gaat slapen, dan weet ik het niet meer... Zo blij als een kind ben ik ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waauw! Ik heb kussens gemaakt in dat driehoek stofje, ben er fan van maar van de beer nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!
    Perfecter kan het niet passen bij het geboortekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend cadeau en zo fijn he die cameo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, zo mooi en ook een mooie kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A match made in heaven, dat kaartje en jouw dekbedovertrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, perfect bij het geboortekaartje inderdaad! Heerlijk kleurtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het donsdekentje is heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. supertof! en hoera voor die cameo en zijn details!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk dat er iemand heel gelukkig zal zijn! Prachtig en heerlijk fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, dat vind ik nu eens echt een mooie dekbedovertrek! Ik zou 'm zelf ook kopen eigenlijk, vooral de kant met de driehoekjes! Ik vind nooit echt mijn goesting wat dekbedovertrekken betreft, misschien zal ik toch maar eens wat stof moeten kopen :-) Very nice alleszins, dit. Welke afmetingen neem je zo voor een kleintje?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoe cute is dees? Fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!