Kijk, dat is dan weekend en je weet niet wat doen...


 Zaterdag vandaag. En misschien denkt u bij zichzelf: 
"Wat zou ik nu eens doen vandaag".

Ik stel voor dat je vervoer zoekt en naar Anzegem rijdt. 
Daar is namelijk een schatkamer aan oude stoffen.



De blauwe wordt een manteltje. De bloemetjes een jurkje voor onder dat manteltje. De rode is joggingstof en weet nog niet goed wat die later worden wil.


Jurk, bloesje, jurk, jurk, jurk, rok. 
Ik zie het al voor me.



De wintervoorraad.
 Ik heb geen roestbruine pluimstaart, maar kan zeer goed voorraad aanleggen voor de winter.
De volgende dan. Deze is er aan voor de moeite.


Effen geel en fluorood en dan iets met bloemen. 
Nog geen concrete plannen, maar die komen er wel.
En dan zal je ze hier uitgewerkt kunnen zien.


Ik zag nog zoveel moois dat ik liet liggen. De deur is dicht, je ziet niet aan de buitenkant dat ze er zijn, maar bel aan de deur en de poort van de schatkamer gaat open.
Op woensdagnamiddag en op zaterdag de hele dag. 
Ze wisten me vandaag te vertellen dat er ook nog in de krokusvakantie volk zal zijn.

En nu ga ik naaien.
Want er is veel werk bijgekomen op mijn lijstje. 

Reacties

  1. Wat een heerlijke stapel! Ik legde ook zo'n voorraadje aan om mijn lekvrije week na de examens te vullen met naaien, tot mijn lijf besliste dat het genoeg was geweest met de aanslagen en ik dus vanaf dag 1 zetelziek lig te wezen. Ik wens jou meer succes met de plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo mooie stofjes en ik zo jaloers :-)
    Veel plezier ermee...
    Ik weet zelfs niet waar Anzegem ligt, maar met mijn geluk waarschijnlijk ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Waar in Anzegem?
    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola! Even jaloers! En ik weet Anzegem wel liggen (niet eens zo ver van hier), maar die schatkamer is me onbekend! Mag je reclame maken en verklappen waar het is?
    Ik ben alvast erg benieuwd naar je nieuwe creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou nu meteen wel kunnen vertrekken richting Anzegem.... maar er zullen daar wel veel gesloten deuren zijn vermoed ik..... De richting en het doel weten we al...nu nog de finish ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waauw zeg, dat is wel een zalige stoffenschat, wat een prachtige stofjes!! Anzegem weet ik niet liggen, maar het klinkt best ver... Ooit misschien... Voorlopig weet ik gelukkig echt meer dan goed wat doen elke dag ;-) (met een baby van een maandje...) Veel naaiplezier, ik kijk uit naar de wat je weer met deze stofjes gaat toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh zo een mooie stofjes! Die schatkamer wil ik zeker ook eens bezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ging ik een paar maand geleden ook al eens langs. Een ongelooflijke schat aan stoffen! www.carolinedelaere.com/blog/een-schat-aan-stoffen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gewoon!! en waar ergens in anzegem of hoe kunnen we de schatkamer vinden?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is in de Kerkstraat. Ik dacht nummer 103 maar boven de deur hangt een bordje met 'stoffen'

      Verwijderen
    2. kan je daar alle dagen van de week terecht?

      Verwijderen
  10. Wil zelf eigenlijk ook,wel eens al die schatten gaan bewonderen....maar Anzegem ligt volgens mij echt wel te ver van mijn voordeur.
    Alhoewel.....als de prijzen ook in de tijd zijn blijven stilstaan is het misschien wel eens de moeite om ervoor in de wagen te springen!?
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stofjes, ik ben benieuwd hoe het resultaat wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, de kortste weg van hieruit is nog 125 km lang... Helaas, want prachtige stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi maar spijtig genoeg weet ik even wel wat doen....;-( maar volgend weekend stoffenspektakel hier in de buurt dus ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar jongens toch, zoveel schoons! Alleen heb ik zo'n vermoeden dat Anzegem niet achter mijn hoek ligt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 40 min heen en 40 min terug van bij mij thuis, maar ' t was de moeite ! Merci voor de tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. amai, bij mij 1,5 uur rijden... dat zit er dus ni in :/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maar dat is keidichtbij! Allee, een half uurke ofzo. En ik heb daar nog nooit van gehoord!
    Ik ga ook eens gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schoon, schoner, schoonst! Wat zou ik graag een kleerkast made by YOU hebben.... :-)
    véél naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! Wat een super gave stofjes! Jammer dat ik niet in de buurt (lees: veel te ver weg) woon! Heel veel plezier met je schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooooooooooooooooooooh !!!!!! maar ja Anzegem.... dat klinkt toch niet als... bij Zaandam...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weerom mooie stofcombinaties; ben benieuwd wat je allemaal in 2014 gaat verwezenlijken -))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mag ik vragen hoeveel stof je weet te kopen? Of weet je van te voren wat je maken wilt....schaf je standaard een meter ergens van aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah, wat een schatten inderdaad... prachtige kleurtjes en printjes... Moet toch eens googlen hoever het vanaf Gouda ligt :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. elke schiettecatte24 februari, 2014

    allé zeg, zomaar aan mn achterdeur!! Ik ga het altijd veel te ver gaan zoeken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!