Macbook pro in stijl


"Ik heb geen I-pad", liet ze weten. 
Een hoesje als cadeau was dus geen goed idee!
"Maar, ik heb wel een Macbook pro."

Ik paste de maten aan en zocht de maten online op.
Ik gebruikte als handleiding blz 127 uit "Stof voor durf-het-zelvers", maar werkte dus met andere maten.
Ik tekende een rechthoek volgens de maten van de macbook, tekende rondomrond een rand van 2 cm extra, de bovenhoekjes afronden en klaar.
En echt waar. Ik moest er zelf weer mijn boek bijnemen om de werkvolgorde te kennen.
Het was al een poosje geleden, hé.
Ik raad jullie aan om net als mij een zware rits te gebruiken. Een lekker brede zodat je genoeg plaats kan laten tussen rits en stof.


De combinatie Lotta Jansdotter en Robert Kaufman werkte nog een keer. Al maakte ik het deze keer pittiger met wat knallend geel.
Een flocksterretje er op en klaar.



 Een cadeautje om mee buiten te komen, zeker?



Cadeautjes maken is geweldig leuk.
Ik kreeg een fotootje van het verse kindje slapend in het nestje, en de nieuwe eigenaar van deze laptophoes is in de wolken. Op naar een volgend cadeautje!


PS: heel goed nieuws voor Nederlandse lezers.
Noeks heeft een voorraadje van ons boek.
In primeur. De verdeling in Nederland gebeurt pas in de lente!

Reacties

  1. Ik kreeg het boek vandaag binnen. In nederland. Heerlijk ik ga ook een mooie ipadhoesmaken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, tof met dat geel... ik heb weer wat inspiratie opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer zeker een cadeautje om mee buiten te komen! heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die knoop op de rits, daar zou ik dus niet aan denken. Dat geeft het nog een beetje extra. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg! Dat geel maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo tof! Mijn Toshiba smeekt ook om zo'n mooi zakje, ik moet er dringend eens aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat grappig, ik postte ook net een iPadhoes, met geel, en een hele dikke rits, maar verder een compleet andere uitstraling :)

    MultiVroon schrijft: iPad hoes | Mooi geel is niet lelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kleuren, instant happiness.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren lag het boek op de deurmat. Made me happy! Ik kon alleen niet direct een overzicht vinden met de maten van de patronen, behalve op het patroonblad. Klopt dat, of heb ik ergens overheen gekeken!

    Hoodie met kraag, pilotenmuts en rugzak zijn favoriet. Tsja, jongensmama...

    Bedankt voor de service!

    Rineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rineke, die maten staan inderdaad op het patroonblad.

      Verwijderen
  10. Hier word ik helemaal hip en happy van! Zo schooooooooooooooooon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook andere afmetingen. Deed je dan + 2 cm en geen extra naadwaarde? Of bovenop de 2 cm nog eens een extra cm naadwaarde?

    Maar wel dezelfde gele rits als jij, van op Van Katoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!