bruine velletjes

Herinnert u zich deze nog?
Het patroon komt uit een Japans boekje waarvan ik de naam niet kan lezen. En de stof, die kocht ik op het stoffenspektakel. Toen waren we nog bleek en was het nog koud. Deze blauwe stof met oranje vlakken komt pas tot zijn recht op zongebruinde velletjes. Hup kindeke, ga eens buiten spelen!




En braaf als ze is, speelt ze buiten als ik dat vraag en dan komt ze heel plaatselijk bruin weer binnen. Op haar beentjes bijvoorbeeld. Die staan vol.







Dit boekje dus:



Reacties

  1. maar nee, dat is zo n mooi kleedje! die knopen-achterkant is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi!! Dat boekje ligt hier ook, dat kleedje wil ik ook al lang eens maken - 't komt er alleen niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap alweer! Tot welke maat gaan die patronen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joppe, ik denk tot maat 130. Ik denk dat ik die maakte en dat valt wel ruim genoeg, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig vandaag een rokje voor m'n dochter gemaakt uit dezelfde stof! Leuk om het op jou site te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kleedje ... Schoentjes en speldjes in hetzelfde blauw heel leuk!
    Ook mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleedje he! Ik heb het hier ook al gemaakt voor de tweede dochter en vind het nog steeds een leuk modelletje. Ik ga het zeker nog een keer maken als dit te klein is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai!! weer zoooooooooooo mooi!! zowel het patroontje als het stofje!! je weet het toch wel uit te kiezen he!ik liep zowaar verloren op het stoffenspektakel en bracht uiteindelijk 1 stofje mee:-(
    knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat knap van jou! Eén stofje meebrengen als je tussen al die schatten loopt. Jij kan ook goed van chocola afblijven zeker?

      Verwijderen
  9. mooi jurkje, mooi stofje, mooi meisje, blauwe benen hihi...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!