Maatwerk





Voor smalle Emma maakte ik deze jurk.
Helemaal op haar maat.
Ze heeft er een week naar gekeken voor ze het stofje mooi vond.





Van een bezoekje aan haar meter, wordt Emma altijd heel vrolijk.
Dat zijn twee handen op één buik ofwel twee uit hetzelfde hout gesneden.
Met muzikale ambities en al.
En in het huis van metertje mocht ik foto's maken.









Nu heb ik dus voor beide meisjes de geschikte stof én het model om dé feestjurk te maken.
Tegen dat ik zover ben, kunnen jullie al geen jurken meer zien :-)

Reacties

  1. ze staat prachtig met zowel het modelletje als het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mogen er nog véél jurken verschijnen op je blog hoor ! Géén problemen mee !

    Ook dit is weeral een prachtexemplaar. Ik ben benieuwd om DE feestjurk te zien!

    En Waauw, die zus van jou / die meter van haar .. die kan toch wel nogal zingen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, nu ik alle foto's zie ben ik precies weer in het huis van mijn grootouders. Die vloer, die stoel, en zelfs die kast! Zalig!
    En een klein Marietje... dat belooft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet je voor mij zeker niet inhouden hoor! Hoe meer jurkjes jij maakt, hoe meer ik gemotiveerd ben om te blijven bijleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En een piano... Ik hoop dat jouw kindjes daar NIET kunnen afblijven.
    Mooi jurkje voor Emma overigens!
    Liefs, Vic

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen week nodig om het mooi te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi, waar heb je dat stofje vandaan. En die groene schoentjes.... Ik ben een boek aan het schrijven, kleertjes zelfgemaakt, hij verschijnt in September en zal worden uitgegeven bij uitgeverij Lannoo. Ik heb er al veel maar zoek nog mooie stofjes voor de foto's in het boek. In ieder geval hoor je er nog wat van.
    creatieve groetjes
    Cath.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje was het laatste van een heel oude rol. Ik zal je daar nu niet mee kunnen helpen, dus. Een boek? Spannend!

      Verwijderen
  8. Wauw, prachtige foto's in het huis van meter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze is er supermooi in! schoon modelleke! en sinds de antoinettejurk van mila ben ik ook gelemal fan van een V-rugske :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oei, foutloos typen is wa moeilijk precies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig! Het totaalbeeld!!!
    Prachtige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi die V rug, en ik kan geen genoeg van jouw jurkjes krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de stof en het jurkje heel mooi maar ik ben niet zo voor die V hals achteraan omdat het nogal open is en het eigenlijk al goed weer moet zijn om een jurkje met dergelijke halslijn te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op zo'n mooie jurkjes raak je niet uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig jurkje, perfect passend. Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En nu het boek Allemaal kleedjes van de mama van Emma en Mona!
    Alweer een prachtig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zou idd geen slecht idee zijn tante Kaatje!!!

    Ik vind dit zo'n romantisch kleedje. De mouwkes, de plooitjes vooraan, het stofje, Emma zelf... Ideaal als communiekleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 1 woord=PRACHTIG !
    zo schoon seg!
    en de foto's waaaw !!
    het huis waar de foto's zijn gemaakt !
    lieve groet
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weeral zo mooi! Jij kan dit jaar 4 weken op vakantie gaan. Zomerjurkjes in overvloed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er een super jurkje van gemaakt. Ze gaat stralen in haar feestjurk. Maar dat doet ze nu ook al hoor. Ik vind de stof super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Blijven gaan zou ik zeggen, want naar jouw creaties blijf ik kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige snit! Die schouders en die rug, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. IK wil nu ook el es een foto van hun kast zien ;-)
    Wat een prachtige jurken maak jij toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja hoor, van jurkjes krijgen we echt geen genoeg =) Een prachtig exemplaar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige jurk, alweer! Hopelijk groeien de dames niet te snel zodat ze nog wel even kunnen genieten van hun mooie jurken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. amai, een weekje er tussenuit en weeral zoveel moois te zien hier!!
    IK vind het weer zooooooooooooooooooo mooi!!!
    ik zou wel voor mezelf eens een bestellinkje willen plaatsen bij jou!!;-)
    Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WAAAAUUWWW!!!! mooi mooi mooi!!! Laat al die jurken maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!