1 september


Daar gaan we weer...
Ben je zeker dat niemand een duwtje gegeven heeft aan vadertje tijd?
Ik dacht dat we net begonnen waren aan twee lange zomerzwoele maanden?
Met een kriebel in de buik vertrokken we dan maar weer, want op de kalender staat het echt!
1 SEPTEMBER
Mona vertrok met veel goesting. Ze wil zo graag nieuwe dingen bijleren. Het kan niet snel genoeg gaan.
Emma, onze knuffelpoes, wandelde hééél traag. Handje geven, knuffelen, ... tot ze haar vriendinnetjes ontdekte.
De juf kreeg een lach toegeworpen, er werd bijgekletst ...
En toen ging de bel en stapten ze naar de rij. De rij van de grootsten. Slik.
Dit had ik niet zien aankomen...Zo snel.

Reacties

  1. Ze zien er geweldig uit !!
    En ja, ze worden snel groot ; ).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er weer heel knap uit!
    Ik heb je getikt, kijk eens op mijn blog...
    Grts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is wat é zeg dat schoolgaan. Ik had nooit gedacht dat ik daar zo gevoelig aan zou zijn...
    Ze zien er zo goed uit die van u!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwijgt, ik krijg een brok in mijn keel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe was het met jullie kleine patatjes? Hebben ze dat goed gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Ik kreeg mijn portie emo toen ik de foto's op de computer had ingeladen, jongens wat worden ze alle 3 groot ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!