PIF


Een poosje geleden deed ik mee aan de PIF van Poppie.
Het werkt als volgt.
Je schrijft je zo snel mogelijk in.
De eerste drie mensen die reageren, krijgen binnenkort een cadeautje van mij.
Op hun beurt sturen die mensen drie pakjes naar anderen.
Verwen eens een bloggertje, dus.
Ik kreeg van poppie een heleboel kleine pakjes.
De vlindertjes zal ik eens op een rokje naaien. Het lapje kan ik gebruiken bij volle maan, als het licht 's nachts binnenvalt.
De zakjes zijn al ingenomen daar de knikkers van de dochters...

Reacties

  1. ik zou graag meedoen, maar ik heb geen blog, mag ik het dan ook doorgeven aan kennissen? of weer terug aan jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Griet, ik ben ook kandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Floor, van mij mag je meedoen, hoor! Doe maar voor drie anderen iets. Klinkt tof!
    Yes! Fllor, Boomie en Oontje! Jullie worden het!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!